کسب درآمد پاپ آپ
document.write(''); دانلود آهنگ جدید روزبه قائم و فریام (مکس باند) به نام یادت که میفتم دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود آهنگ جدید روزبه قائم و فریام (مکس باند) به نام یادت که میفتم

Faryam2 دانلود آهنگ جدید روزبه قائم و فریام (مکس باند) به نام یادت که میفتم

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Faryam – Yadet Ke Mioftam | Ft Rozbeh Ghaem

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Faryam – Yadet Ke Mioftam | Ft Rozbeh Ghaem

متن آهنگ روزبه قائم و فریام (مکس باند) به نام یادت که میفتم

یبار دیگه گوشیرو ور دار بشنوم صداتو

که میخندی بازم انگار من حتی خوابم

نکن بهم اصرار بیدارم نکن نکن این توهم رو انکار

تکرار و تکرار از تو نه از منه انگار

شاید بشه یبار دیگه ببینمت ای وای

بغض ناجوری تو گلومه حتی مردن آرزومه

وقتی اشکام از چشام بارید اون روز حس کردم دیگه تمومه

یادت که میفتم همه رفتارام اشتباه بود

یادت که میفم دوست داشتنت گناه بود

تو همیشه نقش خوب خواستی

دوست داشتی اسمت مثل من باشه

اما هیچ راهی نداشت چون از اول جنست خراب بود

دلم با تو بودنو دوست داشت خوبیو سختی هرچی که بود باش

رابطه شادی و حرص و جوش داشت اما فکر میکردم عشق وجود داشت

و نمیاد بعد من کسی ما قول دادیم دست به دست غم ندیم

من باختم که خواستم از دلم نری تو بردی خودت رو دست کم نگیر

یروز میاد که میفتی یادم که دیر شده و دیگه نیستی تو یادم

دلت میاد بری بد بشی با من چون ایندفعه من گوشیرو بر نمیدارم

نبین بیدارم هر شب یه کوه میسازم از خشم نه اینکه کینه دارم ازت

فقط میکنم از کسی که میگذره ازم

یادت که میفتم همه رفتارام اشتباه بود

یادت که میفم دوست داشتنت گناه بود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نوشته : $ALi.N!NjA$
  • تاریخ: پنج شنبه 4 ارديبهشت 1393برچسب:,

  • download-music

    $ALi.N!NjA$

    download-music

    http://download-music.loxblog.com

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    دانلود آهنگ جدید روزبه قائم و فریام (مکس باند) به نام یادت که میفتم

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    به وبلاگ من خوش آمدید دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    دانلود جدیدترین آهنگ ها با لینک مستقیم

    کسب درآمد پاپ آپ